راهنمای خرید تابلو نقاشی و آثار هنری

اصول انتخاب تابلو بسته به خریدار آن که یک مجموعه دار حرفه ایست یا یک فرد هنردوست که تابلویی را برای خانه یا دفتر کار خود خریداری می کند، و یا صاحب موسسه و سازمانی بزرگ بزرگ مانند هتل ، رستوران، بیمارستان و … که مجموعه ای از تابلو ها را هماهنگ با هویت سازمانی خود برمی گزیند بسیار متفاوت است.

اینکه تابلو قرار است در یک اتاق خواب نصب شود یا در سالن انتظار، در یک شرکت تجاری یا مطب یک پزشک بسته به متراژ فضا، شرایط نوری و مواردی دیگر در انتخاب یک تابلو موثر است.

در این بخش مشاوران گالری آرت بیکس  مواردی کلیدی را برای کمک به خریداران در جهت انتخابی بهتر و آسان تر به اشتراک می گذارند که در ادامه به آن اشاره شده است.

 

آثار هنری به زیباتر شدن محیط اطراف ما کمک می کنند.

ما در دنیایی زندگی می کنیم که مد و عقاید شخصی نشان میدهند که افراد پول خود را که به سختی بدست آورده اند کجا و چطور خرج می کنند.

هنر به عنوان موضوعی خاص، کاملا شخصی است. حس قرار دادن اثر اصیل هنری در خانه شما می تواند کاملا بی نظیر باشد و به صاحب این اثر حس غرور بی انتهایی می دهد. مانند هر عرصه دیگری برای مانور در دنیای هنر باید به موضوعاتی توجه کرد.

خرید تابلو و آثار هنری از گالری آرت بیکس

اینطور شروع کنیم که با اثری اصیل سرو کار داریم. ما درباره اثری اصیل حرف میزنیم که فقط و فقط شما آن را دراختیار خود دارید. از این اثر هنری حسی دریافت میکنید که کالاهای دیگر واقعاً به شما آن حس را نمیدهند .حس جاودانگی و تنفس در زیبایی ابدی.

بیایید در نظر بگیریم که طراحی ویژگی دیکتاتورمابانه ندارد، بلکه درحقیقت راهنمای ما ست. راهنمایی که به عنوان منبعی برای کمک به جمع آوری یک فضا عمل میکند.

یکی از بهترین “گرایشات هنری” سال ۲۰۱۴، در واقع یک ضد مد است. این گرایش هنری، فکر کردن به فضایی خارج از محدوده ها و چارچوب های ثابت است و طراحی را برای بیان شخصیت و خواسته های شما، و نه هیچ شخص دیگری تقویت میکند.

گالری آرتبیکس برای شما تنوعی از آثار هنری را به همراه دارد، فاخرترین و با ارزش ترین تابلو های نقاشی را برای فروش در اختیار شما قرار می دهد

با خرید تابلو نقاشی و خرید آثار هنری دیگر از گالری آرت بیکس متمایز باشید، چرا که کارشناسان هنری آرت بیکس سختگیرانه آثار سایت را انتخاب می کنند.

 

جمع آوری هنر های زیبا

هیچ رمز و رازی برای  تمایز اثر هنری خوب از بد وجود ندارد. اغلب آنچه که باعث میشود هنرمندی اوج گرفته و محبوب شود  به شانس و جادو مربوط نیست، بلکه  تکنیک قوی، کار سخت و مداومت است. برخی هنرمندان اساتید هنرهای تجسمی هستند اما در دنیای کسب و کار دچار کمبود هستند و دسته دیگر کاملا مخالف این روند. هدف اصلی همیشه باید اشتیاق به آنچه دوست دارید و لذت میبرید باشد. آرت بیکس مجموعه ای از بهترین آثار برجسته ترین هنرمندان را گردآوری کرده است.

 

آنچه نیاز خواهید داشت

بعضی از مشاوران آثار هنری لیستی از سوالات را به هنرمند یا نماینده او (گالری یا نماینده) ارائه می دهند. این سؤالات شامل جایی است که هنرمند بزرگ شده است، زمانی که متولد شده، جایی که به مدرسه رفته و توصیه هایی که هنرمند را با آنها به طور کامل بشناسید(منابع آنلاین معتبر هستند) تا بتوانید قبل از تصمیم گیری کاملا تحقیق کنید. شما باید کاملا در مورد خرید و ایمنی تصمیم خود احساس راحتی کنید. آرت بیکس اطلاعات خالق هر اثر هنری را به سادگی در اختیار شما قرار می دهد

من نمیتوانم تعداد دفعاتی را که کسی که عاشق هنر بوده نقاشی را در اولین بازدید از گالری و یا غرفه جشنواره برداشته وآماده خرید شده است. دلیل این خرید هم معمولا بی عیب و نقص بودن ابعاد نقاشی و رنگها نیست بلکه این شخص نقاشی را دوست دارد. همین و همین. آنچه شما نیاز دارید، عشق به اثر و گواهی اصالت آن است.

اگر هنرمندی را دوست دارید یا آثارهنرمند نوظهوری را جمع آوری میکنید، به دیگران هم اطلاع بدهید. با اینکار نه تنها از هنر حمایت می کنید، بلکه ارزش سرمایه گذاری آینده خود را افزایش خواهید داد.

 

هنر بر روی دیوار

بخشی از فضا را با نوار رنگی مشخص کنید و امتحان کنید که با نصب پریزهای لامپ یا چیزهایی شبیه آن، نوارها از روی دیوار کنده شده و عکس العمل نامطلوب نشان میدهند.این کار یکی از روش های تعیین محل مناسب برای آثار هنری است.

لازم به ذکر است که بسیاری از خریداران آثار هنری را برای محلی خاص که در نظر گرفته اند خریداری می کنند و تصمیم می گیرند آن را در جاهای مختلف امتحان کنند. این زمان مناسبی برای کاوش در منزلتان است.

راهنمایی های دیگر شامل بررسی ابعاد هر تابلو نقاشی در سایت گالری آرت بیکس می باشد تا شما بتوانید ابعاد مناسب برای قرار دادن آثار برروی دیوار پیدا کرده وتعیین کنید کجا و چگونه باید قرار گیرند.

 

هنر : سرمایه گذاری در آینده شخصی

دوام اثر اصیل هنری به احتمال زیاد اگر از دوام همه اسباب و اثاثیه منزل تان بیشتر نباشد ولی از اغلب آنها بیشتر است. هنر می تواند در مورد طراحی یا بیان احساس باشد؛ هر دو اینها شگفت انگیز هستند و می توانند معشوقه های چالش برانگیزی باشند. معشوقه هایی که تضمین میکنند سرمایه گذاری های هنری شما سرمایه گذاری در شادی و آینده شماست.

چگونگی خرید و سفارش از گالری آرت بیکس

تمام تجربه ی خود را به کار گرفته ایم تا سهولت در نمایش،جستجو و بررسی و مقایسه آثار متعدد و فراوانی که در سایت قرار گرفته شده است را برای شما فراهم کنیم

کافیست هر اثر هنری و یا تابلو نقاشی ای که پسندیده اید به سبد خریدتان در سایت اضافه کنید و سپس به وسیله روش های ممکن اقدام به تسویه حساب کنید

تیم گالری آرت بیکس محصول خریداری شده را در درب منزل و یا آدرس مورد نظر شما تحویل خواهد داد.

بشترین تنوع در فاخرترین آثار هنری فقط در گالری آرت بیکس