گالری آرت بیـــــــکس

گالری آرت بیکس فرصتی برای کشف هنر اصیل ایرانی و حمایت از هنرمندان، مجموعه‌داران، گالری‌ها و هنردوستان در ایران و جهان فراهم کرده است

آرت بیکس نمایشگاه و بازار آنلاین هنرهای تجسمی با محوریت هنر اصیل ایرانی است که با ایجاد دسترسی آسان، طراحی زیبا، ارائه‌ی بین المللی و دوزبانه و حضور در تمام شبکه‌های اجتماعی توانسته است اعتماد بسیاری از هنرمندان ممتاز ایرانی را بدست آورد.

آرت بیکس برای وصل کردن هنرمندان توانمند، مجموعه‌داران و گالری‌ها به هنردوستان و خریداران آثار هنری که ارزش گرانبهای هنر را می‌دانند در تهران/ایران خلق شده است.

حمایت از هنرمندان با استعداد

آرت بیکس معتقد است با رشد فضای هنری، نشاط، امید و مهربانی در جامعه رشد خواهد کرد. با حمایت از هنرمندان، آنان با خیالی آسوده به خلق آثار می‌پردازند. با مشاوره در عرضه، قیمت گذاری، حضور در گالری‌ها و حراج‌ها مسیر پیشرفت هنرمندان با استعداد را هموار‌تر می‌شود و دامنه برد هنر در جهان افزایش خواهد یافت.

–         کشف و حمایت از هنرمندان از گوشه و کنار جهان

–         وصل کردن بی‌واسطه‌ی هنرمندان به هنردوستان، خریداران و مجموعه‌داران جهانی

–         حمایت و همکاری با هنرمندان برای حضور در گالری‌ها، نمایشگاه‌ها و حراج‌ها

–         امکان دریافت پیشنهاد قیمت‌های متفاوت از خریداران برای بالا بردن احتمال خرید

–         امکان گرفتن سفارش برای خلق آثار هنری منحصر به‌فرد با تضمین خرید

 

برگزاری نمایشگاه آنلاین

آرتیبیشن برای حمایت از حراجی‌ها، گالری‌ها، مسابقات و نمایشگاه‌های هنری، این امکان را برای آنان فراهم کرده است که با عضویت در سایت، رویداد خود را به صورت رایگان به دو زبان فارسی و انگلیسی اطلاع رسانی کرده و آثار خود را به بهترین کیفیت به صورت آنلاین نمایش دهند تا از طریق این همکاری، بتوان نمایش و عرضه هنر ایرانی را به وسعت جهان افزایش داد.  علاوه بر این، آرتیبیشن برای حمایت از هنرمندان و در جهت فروش بهتر آثار، درصد کمتری از گالری‌ها یا هنرمندان درخواست می‌کند.

هنرمندان گرامی می توانند به صورت کاملا رایگان در پنل هنرمندان آرت بیکس به نشانی panel.artbeex.ir

مراجعه کنند و همکاری خودشان را با گالری آرت بیکس شروع کنند.

همکاری با گالری آرت بیکس بسیار سادست.

کافیست در پنل هنرمندان آرت بیکس ثبت نام کنید و سپس اقدام به آپلود تصویر و مشخصات اثر خود نمایید.

کارشناسان هنری آرت بیکس باقی ماجرا را هدایت می کنند.

در پنل هنرمندان، خود هنرمند یا مالک اثر هنری تایین کننده ی قیمت فروش اثر خود می باشد و کارشناسان هنری ما  شما را در این زمینه کمک خواهند کرد تا اثر خود را به قیمت مناسبی به فروش برسانید.

آرت بیکس تضمین می دهد تا اثر هنرمندان را به قیمت پیشنهادی خودشان به فروش برساند و هیچ مبلغی از آن کسر نشود. آرت بیکس به منظور هزینه های جاری خود و هزینه ارسال و … ممکن است مبلغی را به قیمت پیشنهادی هنرمند اضافه کند و اثر را به آن قیمت به فروش برساند، اما در هر شرایطی اثر هنری هنرمند،به قیمت مد نظر خود هنرمند که در پنل هنرمندان ثبت شده باشد به فروش می رساند.

بله هنرمند می تواند اثر خود را در جاهای مختلف جهت نمایش و فروش ارائه کند.

اما هنرمند موظف می باشد به محض فروش رفتن اثر و یا انصراف از فروش آن موضوع را با کارشناسان آرت بیکس در میان بگذارد.

بله کلیه کلکسیونردارها و مالکین آثار هنری می توانند با هماهنگی کارشناسان آرت بیکس از طریق پنل هنرمندان آرت بیکس اقدام به آپلود و قیمت گذاری اثر هنری مربوطه نمایند

حمایت از هنردوستان

هنر از دل می‌جوشد و وقتی با مهارت و تجربه پیوند می‌خورد جلا می‌یابد. در آرت بیکس، شما به راحتی و بی واسطه می‌توانید آثار اصیل هنریِ هنرمندان توانمند را در منزل یا محل کار خود مشاهده، جست‌وجو/مقایسه و ارزیابی کنید؛ سپس اثر مورد نظر خود را با اطمینان تهیّه کنید؛ می‌بیند که لذت خریدتان دو چندان می‌شود.

–         تضمین اصالت ۱۰۰ % آثار هنری و خرید اثآر اصیل به همراه شناسنامه اثر

–         امکان پس دادن اثر و بازگشت ۱۰۰ % وجه تا  یک روز پس از دریافت اثر

–         خرید مستقیم، آسان و بی‌واسطه‌ی آثار هنری از خود هنرمند یا مالک فعلی اثر

–         تنوع بالای آثار هنری در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی

–         امکان شرکت در حراجی‌های معتبر به صورت برخط (آنلاین) بدون صرف هزینه و زمان زیاد

–         دسترسی سریع و به‌روز به اخبار و پژوهش‌های هنری

–        اطلاع از جدیدترین آثار هنرمندان محبوب

روش های مختلفی به منظور تسویه صورت حساب ها وجود دارد

خریداران در شهرستان ها  پس از ثبت نهایی سفارش میتوانند  پرداخت از طریق درگاه اینترنتی و یا کارت به کارت و یا واریز به حساب را انتخاب کنند.

اما برای خریداران در شهر تهران و کرج امکان پرداخت هزینه هنگام دریافت نیز  وجود دارد.

با توجه به موقعیت مکانی خریدار و شرایط هنرمند و یا کلکسیون داران و حتی زمان ثبت سفارش این مدت زمان می تواند متغیر باشد. اما آرت بیکس به شما این امکان را میدهد کا با پیگیری های مکرر خود این زمان را به حداقل ممکن کاهش دهد.

بله،چنانچه مغایرتی در اثر تحویلی با آن چیزی که سفارش داده شده باشد به هر نحوی وجود داشته باشد،خریدار می تواند سفارش خود را باز پس بفرستد و کلیه مبلغ پرداختی را دریافت نماید.

آرت بیکس کلیه سفارشات بالای ۱۰۰ هزار تومان را رایگان ارسال میکند

در صورت یکی بودن آدرس ایمیل ها و یکسان بودن آدرس،سفارشات برای شما ارسال می شوند و چنانچه میخواهید سفارش های شما (هر اثر) به یک آدرس ارسال شود، می توانید با تماس با تیم خدمات مشتریان درخواست خود را اعلان نمایید.

بله قبل از تایید نهایی سفارش توسط کارشناسان این امکان وجود دارد. میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.